balyanakoglum Süt saklama kabı mı alınmalı sizce yoksa poşeti mi. Farkını anlayamadım. Bide kesin alınmalı mı güzel anneler 🤗
Pinkyellow balyanakoglum bende şeyi merak ediyorum çalışan anneler için baya hayat kurtarıcı ama ev hanimlarininda ihtiyaç duyduğu oluyormu acaba ..☺️
Merveacar97 balyanakoglum süt saklama kabı biberon ucunu takıp hemen vermen gerekirse daha kolay diye ama bence daha cok yer kaplar buzluga atmamız gerekirse oyuzden poset alıcam ben. Sut sagacaksan sart bence fazlalrı atarsın
Bademlii balyanakoglum süt sağma makinası alırken 4 tane de webabynin kabını aldım biberon gibi oluyormuş ama sonrasında poşet alıcam bide onu deneyim diye
Xxz balyanakoglum ben ikisini de henüz almadım.ya. hangi akla hizmet almayı düşünmüyorum bende bilmiyorjm :))
Bademlii balyanakoglum kapaklı şişe olduğu İçin biberon emziği alıp taktığınızda biberon olarak kullanılabiliyor
Merveacar97 balyanakoglum benim gordugum bıkac saklaba kabının ucu biberon ucunu takabılıyordun direk verebılıyosn saagdıgın sütü
balyanakoglum Bademlii birisi kullanmadığı avent saklama kaplarını verecek bana canım 10 lu 60 liraya geliyor sence nasıl kafam karıştı 🤔
Bademlii balyanakoglum markasının çok önemli olacağını düşünmüyorum canım iyidir bence fiyat olarakta normal 10 taneymiş sonuçta. Biberona boşaltırsın öyle kullanırsın