Rabia-Ramazan-krky canım ben de 31 haftadayken gittim doktor bana dedi ki çok üzgünüm ama bebeginin kollari ve bakacakları çok kısa o öyle soyleyince doktora cevap vermeden odadan çıktım yolda eve gelene kadar ağladım isyan etmek degildi benim ki ama her hafta geliyorum nicin farkedilmedi dedim sonra dedim niye bir doktorla kalayim ki hemen arastirma hastanesine randevu aldim gittim sonuclari da götürdüm doktor tekrar ultrasondan baktı ve dedi ki bebeginin maşallahı var gayet sağlıklı hangi doktor sana bunu soyeldi bu sonucu verdi git onu sikayet et o kadar icim rahataldi ki anlatamam belki baska doktora gitmesem o pikolojiyle nasıl dogumu bekliyecktim bilemiyorum cok şükür bebegim suan 2 ay 11 günlük hicbir sorunu yok biyu kilosu herseyi maşallah cok iyi siz de sakın bir doktorla kalmayın farkli bi doktora da görünün ve bolca dua edin♥️😊