Selamlar, ben Ertan beye gidiyorum. Bir önceki gebeliğimde de ona gitmiştim. Şimdi ikinciye hamileyim yine ona gidiyorum. Ben oldukça memnunum. Aklınızda olan her şeyi sorabilirsiniz ve cevabını alabilirsiniz. Telefonuna istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Testler, ani sancı vs. mesajla iletişim kurabilirsiniz. Gerektiğinde ararsanız da yanıtlar. Aklınıza gelen başka bir soru varsa cevaplayabilirim.