Mrymozr 18+2 haftalik gebeyim ve 3 gündür doğru düzgün hissetmiyorum tekmelerini sola yatıyorum tatlıda yiyorum ama yok..Siz her gün hissediyor muydunuz?
Serifeisitmir Mrymozr canım ben tam 17 haftalıkken hissettim 24 haftada düzene girdi çok küçük olduğu için normal ama için rahat etsin diye bir doktora git istersen
sukayhanacar Mrymozr daha yolun cok basındasınız bazen 27. haftaya kdr düzene girmez hareketler. şu ara hissetmemeniz normal çünkü hareketleri düzensiz 24 ten veya 27 den sonra düzene anca girer
Mrymozr Bebislerimiz ben tam 17 haftalikken hissetmeye basladm ozellikle sola yattigimde hic durmuyodu
Halimer Kozlar o haftalarda düzensiz olması cok normal bende 31 e yeni girdim 3 haftadır falan sürekli hissediyorum korkmayın
Mrymozr Halimer ben şuan hep sag kasigimda hissediyodum bu haftalarda oylemi oluyo acaba donmuyomu icerde hep aynimi kaliyo acaba
Halimer Mrymozr sagdada soldada hissediyodum acıkcası hissediyim de nerden hissedersem hissediyim moddaydım
Burcinisp88 Mrymozr cok düZenli olmuyor merak etme 🌸 ama içine cok dert olursa doktoruna gidip bebişini görürsün. Bende 19 haftalığım bazı günler cok hareket hissediyorum bazen neredeyse hiç