Selamun aleykum, yaklaşık 4-5 gündür alt tarafımdan ani sancılar giriyor oturamıyorum , aniden giriyor böyle beni bağırttırıyor Rahmin tam ortasında bir ağırlık ve batma hissediyorum , bacaklarıma da arada sızlamalar şeklinde ağrı giriyor bazen düzensiz bazen düzenli şekilde sancı giriyor , adet sancısı da oluyor arada hanımlar yaşayan var mı tecrübeleriniz doktor tavsiyeleriniz nedir ? Dün kontrolüm vardı doktorum o kadar kötüydü ki sancım var Hocam bi kaç gün önce 5 den 12 ye kadar çektim dedim geçti mi dedi geçti ama geri başladı dedim ultrasona baktı bebekte sıkıntı görmeyince ne Öneride bulundu ne de bu zararlı ne de şöyle olursa gel dedi.(Ankara şehir hastanesi:Banu seven kesinlikle önermiyorum) yaşayan varsa lütfen yardımcı olun..