Gdemir Kızlar ilk doğumun da 2 tane çanta hazırlamıştım hastane çantası bu sefer valiz hazırlıyım diyorum hem yanımda kalan için battaniye vs. Şeyler de koyarım ilk doğumum da vermemişlerdi ama sizce komik olur mu yani çok mu abartı kaçar
minikcasper Gdemir yo niye komik olsun. İstediğine koy. Millet ne der diye düşünme canım. Fazla olsun, amaannn verirler nasıl olsa deme belki vermezler sen hazırlıklı git. Eşimin kuzenide orta boy valiz kullandı doğumunda
bbhhrr5289 Gdemir ben orta boy valize koyucam esyalari fazla skstirmamak icin hemde iki uc canta olucagina tek valiz olsun dusuncesindeyim 😊
SeldaSngl Bende aynı şekilde yapmayı düşünüyorum 3-4 dağınık neyin nerde olduğu bellli olmayan çantadansa bir tane herşeyin içinde olduğu düzenli bir valiz en iyisi 👍🏻
Gdemir Ya orta boy benimkide ama gözüme neden büyük geliyor bilmiyorum bide devlete gidicem özel hastane değil 😊
-Fatma- Valiz candır 😊 ben de çarşaftır polardır koydum valla ne olur ne olmaz. Tedbirli olmakta yarar var. Rabbim yardımcımız olsun güzel hamişler🥰
Mengihilal Ben 2 doğum yaptım ve her seferinde valiz hazırladım. Doğumdan hemen sonra çok üşüyüp bir kaç saat sonra sürekli ter döküyor insan. Yani ihtiyaç fazla oluyor.
bebisloading Gdemir ben direk valize koyucam canım, kim ne derse desin. Hele de şmdi çarşaf takımı vb de gelecek pandemiden dolayı.. Bence kimseyi umursama, senin doğumun senin kararın 😉
Reyna Gdemir sirf bende bi kac bavulla uğrasmiyim diye gidip hastane icin orta boy valiz aldim bence hic komik olmaz.hem acele edip giderken bi kac cantayla ugraşicagimıza direk valizi alir gideriz hemde hastanede refakatcimize eziyet olmadan valizde herseyi kolayca bulabilir🤗😊