mirayandme doktor anne karnında 1 gün bile çok önemli demişti benim sancım 5 dk da bir olduğu halde sürekli serum , iğne , ilaçlar her şeyi yaptılar 4 gün boyunca .ama sancı devam etti rahim yırtılacaktı artık mecburi 28+4 de Doğum yaptım 33 gündür küvezde kızım