ecembugra53 Semaykal yok canım benim hiç kanamam olmamıştı bebek sağlıklı olsun rahme iyi tutunsun diye kullanmıştım canım kullan sende
Eminik Bebeği besliyor rahme tutunmasını sağlıyor ve düşüğü engelliyor ilk oğlum da ilk aylar kullandım bunda da 14. Haftadayım doğuma kadar devam edicem dr öyle söyledi kesinlikle dr önerdiyse kullanın
aaysegndz Semaykal hayır hayır mutlaka kullanın düşük riskiniz varsa bebeğe bi zararı olduğunu düşünmüyorum
yagmurksr Semaykal evet o ilaç hem ağızdan hem vajinadan olarak kullanilabiliyo doktorum ağızdan çok yan etkisi olduğu için fitil olarak kullanmamı söyledi yaklaşık 5-6 aydır o şekilde kullanıyorum kanama alanım vardı düzeldi hem de bi yan etkisini çekmedim
_Koncuy_ Semaykal aynen ilk aylarda düşüğü engellenmek için kullanılıyor. Eğer böyle bir riskiniz varsa hiçbir iş yapmamanız da lazım. Zor oluyor biliyorum ama ben 4 ay boyunca yatmıştım en ufak hareketimde kanamam oluyordu.
_Koncuy_ Semaykal inan burada birçok kişide baş dönmesi, mide bulantısı, uyku hali gibi yan etkileri olduğunu duydum ama bende hiçbir yan etkisi olmadı. Bünyeden bünyeye değişen bir durum sanırım
Betegebet Semaykal Fitil şeklinde vajinaya yerleştiriyorsun canım.. Burda Bikaç yerde okumuştum agızdan alımda yan etkisi cok oluyor diye ama bence kişiden kişiye değişen bişey