Semaykal ilk 3 ay iğnesini oldum daha sonra hapını kullandım bir tablet, şuanda fitil olarak kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla hamilelikte vücudun ürettiği progestan hormonunu arttırmak için. Zarardan ziyade bebeğin tutunmasını ya da erkenden doğmasını önlüyor