minnie123 Turkerg alırız inşallah 🙂 çevremde birçok insan wee baby kullanıyor ve bebekleri emziği kabul etmişler orta kaliteli başlangıç için öyle bibs avent gibi markalara çokça para vermeye gerek yok emip emmeyeceğini bilmiyoruz çünkü
Xxz Turkerg ben daha önce geldiğinde almistim.nidan ayı gibiydi. Bime.ne gelse kaçırıyorum alamıyorum ama yarın inat ettim.kacirmamak için bekliycem gidip🤭🤭🤭