Kyyyyyyyy Ben çektirdim o haftalarda , şimdi 25 haftayım hic sorun olmadi
Ağrı kesici bile kullanmadım sonrasında hiç agrım da olmadı
çok rahat ettim sabah ediyodum dış agrisindan , 20lik dişti önce agrım falan yoktu birden bire ağrı başladı ama perişan ediyodu beni