Derya-kaya 30. Haftada geçti Allah’a şükür benimki. Doktorum aktardan damla sakızı alıp, sarımsak gibi dövüp bir ped vb bir şeye sürüp üzerine kolonya döküp ağrıyan bölgeme koymamı söylemişti. (Kolonya bazı açık tenlilerde leke yapabiliyormuş, isteğe bağlı rakı da olabilirmiş)