30+6haftalık hamileyim doktorum magnezyum serumu yazdı ama özele gittiğim için burda yatmana gerek yok devlet hastanesinde de yaptırabilirsin dedi 24 saatlik bir serummuş reçeteye yazdı onu eczaneden alıp gitmemiz mi lazım yoksa hastaneye gitmemiz yeterli mi???