Ebraresma Kızlar Adıyaman da yaşıyorum 2 adım da bir çiğköfte dükkanı dayanamadım etsiz çiğ köfte yedim bir zararı olmaz inşallah
Unlukacar Ebraresma etsiz çiğ köftenin hiç bir zararı yok canım güvendiğin yerden yiyebilirsin bide yeşilliklerin iyi yıkanması lazım canım
Elfynsmr Ebraresma hijyen bakımından gğvendiğiniz yerde etsiz çiğ köfte yemekte bi sakınca olmaz canım
diyhomelif Ebraresma en başından beri yiyorum 🤭 yani çok seviyorum etsiz oldugu için de doktorum sıkıntı yok dedi
Hilokee Ebraresma ya bende mi terslik var bende 7+6 haftalık gebeyim çiğköfte denince midem bulanıyor nedense yaa. Ay bı değişik oldum yine🥴🤔🤷😃 galiba bende gariplik var
Esraaelisa1 Ebraresma çiğ köfteyi ben ilk hamile olduğum günden beri yedim yani vazgeçilmezim ama etsiz 😂