Esila1716 kubra2608 günlük kullana bilirsiniz bende göğüs ucuna sürüyorum cunki ilk dogumumda yara olmuştu ve emzirmek eziyet oldu öyuzden 35.haftada başladım tavsiye ederim
Baobap kubra2608 benim doktorum kantaron yağının oluşmuş çatlakların tedavisnde kullanıldığını söylemişti. Çatlak olmasın diye kakao yağı, bioil falan tavsiye ediyorlar.
kubra2608 Esila1716 Teşekkür ederim bende son haftalarıma doğru göğsüme de süreyim o zaman .Baya faydası olduğunu duydum da göğsüme sürmek aklıma gelmemişti 😅
Ozgebyr Esila1716 hergun mu sürüyorsunuz göğüs ucunuza bende 37 haftalık hamileyim sürmeye başlayayım mı sizce
kubra2608 TugceTok06 teşekkür ederim bi fenomen de kullandığını söylemişti de haftada 2-3 kez kullanın ama her gün değil filan demişti de o yüzden bi de burdan sormak istedim.Her gün kullanayım bi şey olmaz sanırım 😅
TugceTok06 kubra2608 yok yaa bende kullaniyorumm hemde kendimiz yapiyoruz biz kullan bacim skntısı yok rahat ol 🥰🥰🥰
kubra2608 Aslina Ben 31 haftalık hamileyim.Çatlarım için kullanmaya başladım.Göbek ve çevresine sürüyorum.Doğumdan 3-4 hafta önce de göğsüme sürmeye başlayacam yara olmasın diye
Esila1716 Ozgebyr ben sabah akşam sürüyorum canım doğal yağ bir zararı olmaz ben 36.haftadayim başladım sende başla istersen