smyye_kdr arkadaslar 11+3 üz canım karaciger cekti annem pisirdi ve yedim sıkıntı oluyormus bunu sonradan ögrnedim dogrumu
Ozdmrkbraa smyye_kdr iyi pişmiş olduktan sonra fazla tüketmediğiniz de sıkıntı olmaz A vitamini içerdiği için çok faydalı ama sakatat ürünlerini bazı doktorlar öneriyor bazıları kısıtlıyor
S_S Arifcan16 aynen zaten normaldede karaciğer yeniyorya :) ak ciğerı pek yemezler gercı antep ve adana dışında yemezler dıyelım
Arifcan16 S_S bende yedim ondan bişey olmaz canm şuanda 34+5 günlügüz cigerden ne olabılırkı cok sacma afiyet olsun iyi yapmıssın yiyip 🤗
S_S MehZey sakatat ama riskli oluyomuş gebelere nebılım ciğer kokoreç kelle paça işkembe gıbı gıbı şeyler Google dan da araştırdım bırazda yemeyın yazılmış heryerde
smyye_kdr M_N_R hmm tamam baktım internetten a vitamini 3 aylık ken faydalı değil falan yazıyordu korktum acıkcası
MehZey S_S valla ben işkembe yedim 7. Ayımdayım belki 7 defa yedim 😂 kelle de yiyordum biara ben pişirdim midem bulandı artik kelle yemiyorum ama işkembeden vazgeçmem Ha bikere de çok ufak bı parça dalak yedim
smyye_kdr Arifcan16 bazı yerlerde 3 aylıktan önce yenmesi zararlı fetüse diyor bazısı 3 aydan sonra zaarlı diyor zaten ilk defa yedim bidaha da dikkat ederim artık🤗
aydaslan66 smyye_kdr ciğerde çok miktarda a vitamini bulunduğundan her şeyin fazlası zarar mantığıyla tavsiye edilmez canım tüketilebilir fakat çok miktarda değil tadımlık diyelim bundan sonra dikkat edersin bir şey olmaz inşallah
Oglakdorukcum smyye_kdr sınırı var bir tabaktan birsey olmaz ama hergün yemek cok sakıncalı kahve gibi düşün bir fıncan iç günde ama dozu artıtıtırasan cok zararlı