merhaba arkadaşlar size doğum hikayemden bahsetmek istiyorum ben normal doğumdan korktuğum için ve bebeğim iri olduğu için de sezaryen olmak istedim ve bunu devlet hastanesinde oldum.
öncelikle gebeliğim çok rahat geçti bulantı kusma iştahsızlık gibi şeyler olmadı kız çocuğu olmasına rağmen bunların hiçbirini yaşamadım.pandemi olduğu için de genelde evdeydim ve bu yüzden sinir ve stresten uzak bir hamilelik geçirdim bu süre içerisinde ailem ve ben farklı illerde olduğumuz için çok doktor değiştirdim. Rahat bir hamilelikten sonra bunu son haftalarda doktora gitme işini sıklaştırdım.bebeğimin 4 kilodan fazla olduğunu başının iri olduğunu duyunca sezeryan doğurmak istediğimi söyledim doktor da kabul etti kimse sana zorla normal doğum yaptıramaz veya alttan muayene yaptıramaz dedi neredeyse her gün nst ye giriyordum ne sancı ne belirti hiçbir şey yoktu sadece bir kere sancı çıktı o zaman da doktor alttan muayene edeyim mi diye sor ben de hayır deyince yapmadık.doğum için hemen gün verdi ama ben bayramdan sonrasına kalmasını istedim. Ve bu şekilde 4 Ağustos’ta gün verdi. 39 artı 5 te doğuma gitmiş oldum öncelikle ben her zaman suntanin ameliyathanede takıldığıni biliyordum.uyuşmadan taktıklarını öğrenince ben küçük bir sinir krizi geçirdim çünkü benim vajinusmus hikayem var da öncesinde asla taktırmam dedim o gün de hastane çok yoğundu taktirmam gerektiğini ameliyathanede bununla onunla uğraşmayacak larını söyledi ben de ağlamaya başladım doktoru aramalarını söyledim doktor da buraya gelsin biz hallederiz dedi ve ameliyathaneye indik ameliyathanede müthiş bir sıra vardı o gün çok yoğundu ve ben soğukta 4 saat beklemek zorunda kaldım artık kaburgalarım ağrıyordu üstümüze bir çarşaf daha istedik fakat fayda sızdı sunta taktırmadıgim için tuvaletim de gelmişti nihayetinde bir buçukta beni ameliyathaneye aldılar.acı haricinde her şey hissettim anestezi iğnesi 3. de tuttu çünkü omurilik eğriliği varmış.en nihayetinde bebeğin çıkışını gördüm kafasını gördüm ve bir anda doktor kaburgaların den aşağı doğru bastırdı ve ben çığlığı bastım çünkü hissetmiştim sürekli sanki tansiyonun inip çıkıyormuş gibi geldi kalbim sanki boğazında atıyordu ama Doktorlar sürekli takip altında tuttuklarini bir aksilik olmadıginı söylediler. çok şükür bebeğim çıktı ve ben de 15 dakika sonra çıkardılar her yerim ağrıyordu çok heyecanlanmıştım telaş yapmıştım çünkü odama çıkardıklarında hemen bebeğimi kucağıma aldım ve emzirmeyi başladım çünkü çok fazla ağlıyordu o anki duygularla bütün ağrılarımı acılarımı unuttum.tabii ki sütüm gelmedi ama Sarısu geliyordu emzirmeye çalıştım mama verdik. sarılık olmasın diye sarısu’da verdik ama asla emmeyi bıraktırma dım geceleri uyandırıp emzirdim.5-6 saat sonra ise güzelce yemeğimi yedim bol su içtim Nescafe içtim bitter çikolata yedim ve hiç baş ağrım olmadı. gece çok ağrım oldu sanki böbreklerin bağırsakların hepsi Bir yandan ağrıyordu gece bile kalkıp yürümeye çalıştım yürümeyi asla kesmedim çünkü toparlanmam gerekiyordu. bu kesinlikle insanın kafasında biten bir şey siz oflayıp üfleyip yataktan kalkmaz sınız asla iyileşemezsin iz o yüzden her zaman iyi olacağım çocuğuma kendim bakacağım deyip yürümeye başlarsanız çabuk toparlanır sınız ben iki gün gayet iyi toparlandım.tek sıkıntım 3 gün banyo yaptıktan sonra hemşirelerin yanlış yönlendirmesi ile dikişlerimin kanama sulanması oldu onun haricinde bir sıkıntı yaşamadım. Şimdi bebeğim 2 aylık oldu bütün yaşadığım acıyı ağrı’ya strese degermiş.çok bambaşka bir duygu Allah herkese nasip etsin inşallah Allah herkese evladını kucağına sağ Salim almayı nasip etsin