Baharsancak Kızlar bebeğinizin ismini netleştirdiniz mi ? Yazabilirmisiniz belki sizden kopya çekerim :) 😘 Ben nasipse Nil düsünüyorm.
Aselinannesiii Baharsancak benim ilk kızım Eylül Asel 💕 şimdi yine kızım olacakmış onun ismine karar vermedik daha 😍