bltern1 Tugce1803 dün de vardı gittim iğne oldum bugun yine var yarın randevum var zaten artık orda sorayım ağrı falan yok internette de normal yazıyor burda normal değil deniyor kafam karıştı 🤷🏻♀️
bltern1 Tugce1803 düşük riskin var parol iç yat diyor doktor dünkü normalde özele gidiyorum o doktorla görüşemedim çok yoğun
YarenSmile 13 haftalığım benimde başta vardı progestan ile geçti kullanmayı bırakmıştım dün yine oldu bugün doktora gittim herşey normal di
HULYA0693 YarenSmile benimde 2 gün önce oldu cnm kahverengi bende 12.haftamdayım progestan alıyorum. 10.haftada gene olmuştu progestan almıştım gene kullanıyorum
HULYA0693 bltern1 hayır canım devlete gittiğim için bi doktorum yok, 😂 progestan kullanıp dinlenmeye çalışıyorum 😐salı günü randevum var o zaman söylerim inşallah
Bebiss bltern1 normal o canm tutunma kanamasi olabilir akinti kirmizi kan sekline donmedikce sikinti yok ama progestan falan kullan bi sure bendede basta olmustu korkacak bisey yok doktoruna yarin sorarsin zaten🙏