DidemYldrm Cnnhls bende 30 temmuz istiyorum benim 23 temmuz bebeğimin de 30 temmuz olsun istedim 38+5 oluyor benim bebeğim de inşallah bana da uygun der doktor amcası
Lamelif DidemYldrm sata göre 38+5 hafta. Ultrasona göre 40+2 olucak baştan beri 10 gün önde gidiyoruz ❤
Fatmafatma Deletedmom05 sezeryanda cati muayenesine gerek yok eger kendi isteginle sezeryan olucaksan
meryemsahin4646 Bizde dün gün aldık sezaryen için yani 36+3 de belirlemiş olduk günümüzü 🙂 kendi isteginle olacağı için sezaryen çatı muayenesi yapmıyor yani benim doktorum yapmadı 🙂
EsraDgny Kızlar mecburi mi sezeryan olacaksınız kendinizmi istediniz ben çok kararsızım ya 32 yi geçtik hala karar veremedm doktoum normali destekliyor ama ben biraz korkuyorum normalden bebek için daha riskli geliyor
Mbceylanli EsraDgny mecbur kalmadıkça sezeryan desteklemiyorum ben. BEbek için neden riskli olsun ki hem anne hem bebek için en sağlıklı Doğum normal Doğum.
Ayca-Meleknaz EsraDgny ben kendi istegimle sezeryan istiyorum canm. tedaviyle hamile kaldim bebegimi riske atmak istemiyorum. Ama acikcasi kendimde normal dogumdan korkuyorum. bebisimde su an ters zaten o da benimle ayni fikirde sanirim
DidemYldrm Mbceylanli kimse desteklemiyor zaten normal Doğumun en faydalı Doğum olduğunu biliyorum ama korkuyorum kitleniyorum yapıcak bir şey yok tek sezaryan yapan ben olmadığım gibi tek de normal Doğum yapan ben olmayacağım önemli olan ben ve bebeğimin sağlığı buna ruh sağlığı da dahil
meryemsahin4646 DidemYldrm Yani bende öyle rutin kontrole gitmiştim doktora ama doktor artık bir gün belirleyelim madem sezaryen istiyosun planlayalim dedi bende tamam dedim yani normal doğum için bir sıkıntımız yok ama ben çok korkuyorum doktor da ikna edemedi plan yaptı sezaryene🙂 15 gün sonra yani tam 39 haftalik olunca sezaryen olacaz kısmet olursa🙂
Mbceylanli DidemYldrm pardon ama burda kimse size normal doğurun diye tutturmadı kı zaten bebeği tehlikeye atacak bi normal doğumu kimse yapmaz. Arkadaşın yazdığına cevap yazdım ben yorumumda sezeryan daha güvenli dediği için.
DidemYldrm Mbceylanli ben sana bir şey demedim ki ne bu sinir anlamıyorum yanı hormonlardan her halde
Mercimek-tanesi DidemYldrm ama sen normal istiyodun diye hatirliyorum canim ne ooldu kararin nasil degisti. Bnde asiri normal istiyorum ama bi siknti cikar diye sezaryene de alistirmaya calisiyorum kendimi.artik dogsunlar da nasil isterlerse oyle gelsinler meleklerimiz
DidemYldrm Mercimek-tanesi evet ağrısız normal Doğum istiyordum ama onda da çok ıkınma hissi az olduğu için kesi oluyormuş biraz fazla
Demir DidemYldrm Sonunda sezaryene karar verdin mi🙂Bende çatı ve açılma muaynelerinden korktuğum normal doğuma uzak bakıyorum sanki.Ama onu başarabilirsem epiduralli normali çok isterim.Sancılar falan hiç önemli değil benim için.Ama o muayne🤦🏻♀️Sende normalde vajinal muayneden korkmuyorsan rahatça olabiliyorsan şansını dene derim.Hepimizin için hayırlısı ne ise o olsun inşallah.
DidemYldrm Demir yok canım bende sancıdan yana değil de kesi olsun istemiyorum Birde çatı muayenesinden de korkuyorum kitlenirim direk
Demir DidemYldrm Kesi yapılmazsa da yırtılma çok daha beter oluyormuş.Her türlü kötü😣Olmuyorsa zorlamaya gerek yok,neticede sezaryende bir doğum şekli.İsteyenler faydalansın diye😌