Tam aradığım bir post ♥️ anneler bende 12+0 ım aksine 2 kilo verdim alamıyorum iştahsızlığım ve mide yanmam çok var 6.haftadan beri geçmek bilmedi ne yersek kilo alırız ? Tecrübeli anneler önerileriniz varsa bizimle paylaşsanız ne güzel olur ♥️♥️🤲🏼🤲🏼