Iremfirat 39+2 bebegim kanala inmedi😔doktor suni sanci yada sezeryan olarak 2 secenek sunarsa ne secmeliyim bilmiyorum, suni sanci desen cok zor diyorlar ne yapmaliyim sizce? Bebek birden kanala iner ve kendi sancimla dogumda olabilir mi😔 anlik bir sey mi?
ecembugra53 Iremfirat canım normal Doğum her zaman daha iyi herkese bakıp kendini korkutma heekesşn acı eşiği cok farklıdır suni sancı Doğumu hızlanıyor sezeryan risk yoksa normal yapabiliyorsa. Yap bence
Bebek-geliyor Iremfirat bir akrabama da suni sancı verildi ama bebek kanala inmedi açılması olmadı sonrasında sezeryan oldu. Doktorunuzla ortak karar verin boşa ağrı çekmiş olmayın. Sağlıkla gelsin 🐣
Deletedmom399 Iremfirat ikisinin de kendine gore riskleri var canim. Eğer hiç açılman yoksa suni sanci açılmayı hizlandirmayabiliyor. Aslolan varolan açılmayı hızlandırsin diye veriliyor suni sanci. Ayrıca en güzeli normal sezeryan diye bisey yok herkesin acı eşiği yaşayacağı şeyler farklı. Şu bir gerçek ki hiç açılman yoksa suni sancıyla doğum süreci uzayabilir. Ama denemek istersen normal doğum için açılman da olabilir tabi.
Oykuaygun Iremfirat herkesin kendi fikri tabiki ben olsam suni sancı istemem çevremde 3 kişide gördüm çünkü nasıl olduğunu az çok anladım