Esrahalit olacağı varsa eğer, kendini her şeyden sakınsan da olur kuzum. Doktorlar her ihtimali annelere sunmak zorunda ama biz onların her dediğini koşulsuz kabul etmemeliyiz, belkilerle ihtimallerle böyle bir karar vermek zor. Ben de 5. Haftamda hamileliğimi henüz bilmeden iki gün önce röntgene girdim, doktoruma da söyledim, olacak olan her türlü olur. İleriki haftalarda girmek çok daha riskli demişti.