Benim kendı doktoruma randevu toktu bende baska doktora gözüktüm kendi doktorum bana bu ilacı vermişti dupbaston 10 mg ama azaldıgı ıcın gittigim doktora yazdırmak isdedim oda bana progestan 100 mg ilac yazmış ikisi farklı degilmi ki anlamadım kulandam mı bunu