Mervee88 ikizminikler normal çıktı😊 ben öyle kötü olduğum için şekerim çıkacak sandım ama değerler normal geldi😬 sıcaktan ve açlıktan kötü olmuş olabilirim ben yaptırdığımda havalar daha çok sıcaktı🙄 şimdi en azından serinlemeye başladı😊
606060 Arasarzu evet malesf bisy yiyip icirmiolr ki degerler dogru ciksn die hatta harekt etme yorma kendini otur bi kosede sadece saati bekleki yuksek cikmasn degerler dedilr baska skıci korkack hic biryani yok
Hvva70 ikizlermom valla benimde haftaya… Cok korkuyorum cünkü cok mide bulantım kusmam vsr sabahları daha… İçtiğimde nasıl tutacam içimde 1 saat bilmem birde ac olmak benim için kabus kusma sebebim… 😩