Yasmn05 ben şehir hastanesinde yaptırdım canım oraya takipliyim Perinatoloji bölümüne randevu alıp gidiyorsun ama kolay kolay randevu bulunmuyor, 19 ekim de gidicem bende tekrardan randevu aldım bi bak istersen randevu saatleri dolmamışsa Veya yeni gün açılmışsa 😊