Dmrmrv Merhaba arkadaşlar 6+2 de kontrole gittiğimde tek yumurta ikizlerimin olduğunu öğrendim. Ama sonradan bölünme gerçekleştiği için tek plasenta içinde 2 embriyo oluyormuş. Biraz riskli bir gebelik dediler. Yaşayanınız var mı bu durumu?
2artiikizannesi Dmrmrv hayırlı olsun bnde tek yumurta ikizlerine hamileyim ayni kese içinde plesantalari ayrı aralarında zar var bnimkinde tabi riskli gebelik onlari veren rabbim mutlaka korurda inşallah 🤲