mlsmrtgl Elf2422 bebeğin pozisyonundan kaynaklı olabilir baş aşağı olunca ağrıya sebep veriyor. 22. Haftada bende öyleydim doktorum pozisyondan kaynaklı olduğunu söylemişti. Sizi çok rahatsız edıyorsa doktorunuza görünün
S-r-p Elf2422 bende de aşırı baskı var doğum pozisyonu aldı diye çok korktum hatta meğer ayaklarını diretiyomuş
Bebek-geliyor Elf2422 21. Haftadayım bende de oluyor. Bende plasenta önde ve bebek aşağıda demişti ama yavaş yavaş yukarı çıkmaya başlamış dedi. Rahim ağzında kısalık da var 🤷♀️