Cln Şiddetli çektiğim sancıları doğum öncesi hazırlık sancıları zannediyordum oysa ki taş düşürüyormuşum… Çok zor 🥺
caglanurr Cln aynen gebelikten önce taş vardı hamile kaldıktan sonra bir sancı girdi doğuruyorum sandım meğersem taş kanala düşmüş zorla düşürdüm şükür
Naren1 Cln çok geçmiş olsun canım taş dürmek gebelik sancısından daha betermiş o sancıyı çeken gözü kapalı doğum yaparmış benim doktorum öyle demişti. Aah ne zor Allah şifa versin
nazeninhanim Cln bu ağrıya katlanıyorsan doğumu çok rahat yaparsın kardeşim. Bende bilirim o ağrıları hey yavrum hey ne babayiğitleri deviriyorr🥴
ilseng Bende 23 haftalığım aynı sancıları yaşıyorum böbreğimde de genişleme var o da ağrı yapıyor. Allah yardımcımız olsun 🥺
caglanurr caglanurr kanala düşürmek için çok çabalamıştım 2 yıl boyunca düşmedi sonra kendiliğinden düşmüş kanala ordanda düşürmek için çatlayacak şekilde kendimi sıkıştırıp tuvalete gidiyordum öylelikle düştü
Pembisanne Ben 1 haftalık hamile iken düşürdüm. Hamile olduğunu bilmeden avakado yaprağı suyu içtim allahtan bir şey olmadı
Naren1 Cln niyetim korkutmak değil öyle algılandıysa kusura bakma lütfen. Benimde böbrekten safra keseme hareketli kum döktüm doktorum bu sancıyı çeken normal doğumu gözü kapalı yapar dedi iyi bişey söylemek istedim 😔 korkma lütfen kul hakkına girmeyim
Naren1 Cln olsun canım ☺️ Burda bazen yanlış anlaşılabiliyor hamilelik hormonları normal düşünüyorsan hiç korkma yani ☺️