2li ve 3lü tarama testi yaptıranlar var mı bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ben yaptırmayı düşünmüyorum ama Emin’de değilim ilk gebeliğim birisi yaptır diyor birisi yaptırma doğruluk payıda çok yok ihtimal veriliyormuş sadece ense kalınlığında herhangi bir problem çıkmadı, doktorum düşün ona göre 3lü tarama yapalım dedi bana bıraktı sizce ne yapmalıyım ?