balarisi06 Tüp bebek transferi sonrası belirti yaşayan var mı? lütfen pozitif sonuç alan ve transfer sonrası neler hissedip yaşadıgını dikkatle takip edenler yazabilirler mi? 🥺
Gzlgzl balarisi06 merhaba transfer sonrası herhangi bir belirti yaşamadım 10güne gelmişti içim tuhaf sanki midem kötü ama bebek olarak degerlendırmedım ilaçlar olabilir dedim ama şükür 12.gün pozitif gördüm neler merak ediyorsanız cevaplarım
Havvamurat balarisi06 ikinci tüp bebeğime hamileyim ilkinde bir şey anlamadım ikinci de 5.gunden itibaren kasık ağrısı ve göğüs hassaasiyeti oldu ama çok az. İkisi de 3.gun taze embriyo. İlk seferde tuttular. İlk oğlum 2yasina girecek 2 hafta sonra. İkinci oğluma da 37+1 hamileyim. Sormak istediğiniz olursa yanıtlarım
353 balarisi06 belim çok siddetli agrıdı kasıklarım falan gögüslerim benim kokulara karşı midem çok kotü oldu meraktan test yaptım transferimin 8 .gunu pozitifi gördüm bende ilk denememde
Fulya1993 balarisi06 taze transfer ise göğüs agrilarin falan olması normal canım kullandığın ilaçlardan ama dondurulmuşsa benim hiç belirtim olmadı 10. Gün pozitif gördüm 3. Gundu
balarisi06 Gzlgzl tebrik ederim 😇 darısı başıma inşallah bende pembe gibi açık değişik bir renk akıntı geldi bugün acaba belirti olabilir mi ki
Deletedmom5 Gzlgzl merhaba benimde yarın yumurtam toplanacak doktorum cok yumurtam oldugu için ilk hafta senin için zor gecick dedi cok korkuyorum yumurta toplandıktan snra kendıme geldikten snra başıma neler gelicek bilgilendirirsen cok sevinirim gercekten cok korkuyorm:(
balarisi06 Havvamurat maşallah tebrik ederim benimde 3.gün taze embriyo akıntı geliyor açık bir renk acaba tutunuyor olabilir mi
Sbnm06 @balarisi06 canım beni biliyorsn zaten. 5. Ve 6. Gunden sonra siddetli kasik agrisi göğüs agrisi başladı ilaclardan oluyor die düşünüyorm ama ilac mi yoksa gebelik mi yarin Allahın izniyle öğrencem
Asaaaafff Belirti arayıp kendinizi strese sokmayın tam teslimiyet ve inançla test gününü bekleyin bu yolda mücadele eden kimsenin rabbim emeklerini boşa çıkarmasın inşallah sizede nasip olmuştur umarım güzel haberleride paylaşırsınız😍😊
balarisi06 Asaaaafff belirti aramadım aslında korktum akıntı gelince dedim acaba olumlu mu olumsuz mu inşallah sonucu güzel olur 💚
Sbnm06 @balarisi06 göz yasi şaşkınlık mutluluk hepsi karisik 2 sene sonra gelen mucize pozitif …bir gun buraya bunu yazacagim hayal dahi edemiyordm.Allahim isteyen herkese herkeseee bu guzel duyguyu yasatsin insallahhhh
balarisi06 Sbnm06 off süper darısı bize inşallah 🥺😇😭 ay çok duygulandım Allah tamamına erdirsin inşallah tebrik ederim 😘🤲🤲🤲
endobeybi Sbnm06 canım çok mutlu oldum 🙏🏻 Allah kucağına almayı nasip etsin, tüm isteyenlere versin inşallah 🤲🏻