SaadetBayrak Kızlar meraba 14. Haftaya girdik kan hapı kullanıyorum,elevit kullanıyorım sizler hangi ilaçları kullanıyosunuz?
Aysehatun SaadetBayrak 12.haftamdan sonra decavit,gyno ferro sanol ve balığ yağ ilacı kullanıyorum 15.haftamdayım şuan
Belissima Gebeliği öğrendiğimden beri regenesis kullanıyorum. 12. Haftadan sonra guno ferro sanol eklendi ilaveyen balık yağı alıyorum