Derya221 doktorunuza danisin
Normal dogum yapacaksaniz birakmaniz gerekebilir cunku sanciya ihtiyaciniz var sancinin kesilmesine degil. Sezaryense devam edebilirsiniz sanci ihtiyaciniz yok ben sezaryandim alinacaga gune kadar sanci kasilma olmasin diye kullandirdi doktor.