Kızlar antibiyotik kullandım 5 gün 4 gün hiç ağrımadı disim ama bugün yine hafif ağrımaya başladı çürük yok kırık yok hiç bisey yok dış doktoru antibiyotik sonrası ağrırsa röntgen çekilip geleceksin bakacaz ona göre dedi ama çok korkuyorum ne yapmam lazım dış çektiren oldu mu röntgene giren oldu mu bi skinti oldu mu lütfen yardım edin 18+4 haftaligim