papatya35 17.hafta yeni bitti ama bariz bi hareket hissedemiyorum nırmal mi erken mi yani ? ben mi sabırsızım acaba 🙈
Bsraesn papatya35 ilk gebeliklerde 20-22. Haftaya kadar beklenir demişti doktorum bende 21.haftada hissettim canım korkulacak bir durum olduğunu sanmıyorum yine de doktoruna sorarsın tabiki
papatya35 ikizminikler bazı yorumlarda hissediyoruz diyenleri gördümde daha erken haftalarda acaba diyor insan hafif seyirme ve minik temaslar hissediyorım ama düzenli değil bir kaybımızda olunca hemen korku oluşuyo telekkür ederim cevabınız için 🥰
ikizminikler papatya35 merak etme Allahın izniyle bişey yoktur o seğirmeler bebek hreketleridir ama net hissedeceğin zamanlar 2-3 hafta sonrası 🌿 Allah sağlıkla aldırsın kucağına
nilsmother papatya35 kişiden kişiye değişir canım bu ben erken hissetmeye başladım mesela kimisi 22 23 haftalarda hissediyor
papatya35 ikizminikler Teşekkür ederimçim rahat etti Allah razı olsun hepimize saplıklı evlatlar nasip etsin rabbim 🥰