Merhaba arkadaşlar daha bi haftaya kadar vanda iyi bir doktor arayışındaydım burada bazı arkadaşlar vardı fikir aldıgım dün kasım beye gittim ve inanılmaz memnun kaldım cok iyi ilgilendi ve bebegin herşeyine baktı riskli gebelik olmama ragmen beni rahatlattı süreci nasıl devam ettirecegimiz konusunda bilgilendirdi.ben henüz buraya yeni geldigim icin iyi bir doktor bulamamıştım ama şuan kararımı verdim benim gibi kararsız olan arkadşlarım vardı mutlaka gitsinler farkı göreceksiniz😌Buraya geleli 2 ay olmasına ragmen tugba feyza hatice ve buna benzer kac doktorun ismini duyduysam gittim ama hicbiri beklentimi karşılamadı en sonunda memleketime gidip dogum yapmayı düşünüyodum ama dünkü muaynemden sonra fikrim degişti benim gibi doktor arayışında olan arkadaşlarım degerlendirebilir🤞