Merhaba arkadaşlar, 38. Haftadayım dün nst de kalp atışları 160-180 arası çıktı . Sancım da 20 30 en fazla 1 defa 50 yi gösterdi genel de 20 civarıydı. Doktor sıkıntı Yok iyi gayet dedi ama bugün regl olacakmışım gibi bir sızlama var belimde ve karnımda . Bebek de toplanıyor karnımda sol tarafta genelde . Gelecek mi oğlum acaba ? Deneyimli annelerden cevap bekliyorum 🙏🏼