☺️Evet kızlar gelin birlikte bekleyelim benim adet düzensizliğim var 40 günde bir oluyorum. En son 8 eylülde adet oldum ve 10 gün bekliycem adet olmazsam test yapcam. İki gün önce yaptım ama negatifdi ilk gebeligimde 1 ay 10 gün sonra ögrnmştm. Hadi hayırlısı olsun hakkımızda inş. Hayırlı olanı versin rabbim.