minnie123 Pceren şuan hiç bir eşyam yok yeni yeni almaya başlıcam yarın bime gelecek pijama takımını almayı planlıyorum kumaşı çok ince değilse şayet doğumum kışa denk geliyor. İnternetten kumaş kalitesini bilemediğim için güvenerek alamıyorum.
haziranin25i Pceren ben herseyi lcw den aldım. 2 tane hamile gecelik 2 tane gömlek tarzındaki pijama aldım 🌼💜
Merveacar97 Kbraasultaan bende dun trendyolda bunun kırmızısını sıparıs verdim 🙂 begendıgınıze sevindim insallah bende begenırım
Kbraasultaan Merveacar97 kumaşı yumuşacık canım beğenirsin bence 🤗 siyah inci kaliteli bi marka bana göre 🤷🏻♀️
Acemianne27 Benim eşimin ailesi bohça alışverişi yaparken gecelik takımı olarak geniş kapsamlı lohusa takımından almışlardı markası piercardin hiç kullanmamıştım onları kullanıcam inşallah yedek olarak da yarın Bim e gelecek olana bakıcam