Kızlar sonunda benim de artık bir doğum hikayem var, hemen başlamak istiyorum. Öncelikle ilişki doğumu gerçekten tetikliyormuş onu anladım, ilişki yaşadığımız gecenin sabahı nişanım geldi. O gün kontrolüm vardi zaten doktora gittiğimde bildirdim durumu alttan muayene etti. Çatıma ve açıklığına baktı. Biraz açilman var, doğum başlamış bu şekilde devam ederse saatler sonra doğurabilirsin dedi ama devam etmezse hafta bile sürer dedi. Nst ye girdim düzensiz sancılarım vardi. Beklemekten başka yapacak bişey olmadığı için eve geldik, tabi bi heyecanla tetikte bekliyorum gelecek diye hafif hafif ağrılarım var. Ama iki gün gelmedi oğluşum, artık gelmeyecek diye ümidi kesmiştim. O gün pek ağrım yoktu ama gece saat ikide öyle bir sanci girdi ki çok fenaydı. O sancıyla başladı işte beş dakkada bir geliyodu sancılar belime karnıma vuruyodu tutulup kalıyorsunuz o şekilde şancı girdiğinde . Saat üçe kadar bekledim, ama gittikçe az sürede şancı gelmeye başladı, neredeyse dakikada bir geliyodu. Hemen hastahanenin yolunu tuttuk. Saat dört gibi ordaydık. Açıklığa baktılar tamdı. Yani oğlum doğdu doğacak ama ben dayanamiyodum artık. Hemen nst ye bağlandım ebeler geldi. Her şancı geldiğinde ıkın dediler, bağırıp nefesini boşa harcama ıkın ki bi an önce doğsun dediler. Onları dinledim tüm gücümle ıkındım sancı geldiğinde, zaten o anda tamamen ıkınmaya odaklanıyorsunuz üçüncü ıkınmada oğlum doğdu😍 kesi atmaları canimi yakmıştı biraz ama o doğunca çok rahatladım. Kucağıma verdiler hemen o an inanılmazdı💙 dikişler zorladı biraz beni uyuşturucu iğne yaptılar ama yine de özellikle sonlara doğru hissettim baya. 3 Ekim Cumartesi sabah 5.35 ’te kucağima aldim yavrumu. Bambaşka bi duygu gerçekten mucize yani.. bir gün hastahanede kaldık, şimdi evdeyiz miniğimle👼🏼 Rabbim tüm hamilelere hayırlı doğumlar yaşatsın. Bebek hasreti çekenlerin de kucağını boş bırakmasın inşallah🤲 sormak istediginiz bisey varsa seve seve cevaplarim😊