Zdgnsym93 Bmom ben :) 12+4te ikili test sonucum için gittiğimde öğrenmiştim. Oğlum biraz rahat bir çocuk olacak sanırım baya açıp göstermişti 😊
Hamidevahap 14 cu hafta ayrıntılı 4 boyutlu ultrason la ogrendım ozelde kız ve degısmedı degısmezmıs 4 boyutlu ultrasonda yanılma payı olmuypr kızlar 😊
simaymasalim 11+3de tahmin ediyorum kız gibi ama 16. Haftada net söylerim dedi bende ilk baştan itibaren hep kız hissetmiştim 🧚🏻♀️
606060 Bmom ewet ozele gidiosn ogrenilio cihaz farkindan sanirmda dewlette 20.haftadan önce net bisy soylememz mumkun deil demisleedi bana 3arkadsmda 12haftada ogrendi ozelde ondan snra bende gecmstm dayanamyp ozel bi dr a
606060 Bende 13.haftada ogrenmstm deisklik olmadi olursada 15.haftada zaten %100 cinsiyetmz artik diyebilior ozmana kadar da hazirlk yapmis olmuyoruz zaten
Bmom 606060 özele gidiyorum canım bende 12. Haftaya randevu verdi o yüzden merak ettim teşekkür ederim 🌺☺️
Gulsen4224 Bmom bizde 12 olduk ama gitmiyorum belli olmaz Dİye 16 hafta olmamı bekliyorum tam netleşsin diye ama gösteren var erkenden 🙈