DorukCan 7+1 deyim 4 gündür hiç bir şey yiyemiyorum , zorla diyorlar ama anlatamıyorum yiyemiyorum yemek yemeyi çok seven birisiydim çok zorlanıyorum açım ama yiyemiyorum bebeğimi düşünüyorum yine olmuyor 😢
begumseker DorukCan ilk zamanlar ben de öyleydim.. doktor yoğurt ekmek bile yesen olur sıkıntı yapma demişti.. geçicek merak etmeyin üzmeyin kendinizi..
ikizminikler DorukCan merak etme zorla ye diyenlerede bakma bebek üç ay yediklerinden değil vitaminlerinden kanından beslenir depoların sağlamsa hiç bişey olmaz ben üç ayda kilo bile verdim doktor hepsi normal geçecek dedi 4-5. Aydan sonra öyle bi yiyorsun ki durmuyorsun 🤣
Hope8 DorukCan hiç zorlama kendini canım o zaman hiç yiyesin gelmez zaten ilk 3 ay bebek anneden beslenmiyo ben 4 ay kustum yemek yiyemedim yenmiyo zaten mide almıyo yiyebildiğin seyler ye mutlaka su iç meyve yemeye calış kuruyemiş at ağzına arada ağır şeyler yeme ☺️
Bmom DorukCan bende öyleyim canım 7+1 im bende mide bulantım çok şiddetli değil fakat yemek istemiyor canım içim almıyor sanki
Ozdmrkbraa DorukCan zorla Yemen bişey değiştirmez kuzum zaten ilk üç ay bebek senden değil kanından besleniyor yiyebildiğin şekilde ye
Melek_2121 DorukCan bende ilk haftalarda yemek yiyemiyorum doktorum iştah açıcı hap yazmıştı onu aldı bi kaç gün kullandım baktım bu seferde çok yemek yiyorum bıraktım valla yine cnm😂
Hacer04 DorukCan normal cnm korkma benimde öyleydi yemek yiyemedim kokusu bile gelince kötü oluyordum sadece peynir ve domates yiyebildim su bile içemedim 3 kilo verdim 13 haftalık 3. Gebeliğim bebekler 6 ayında almaya başlar kilo sağlıkla hepimiz kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤗🤗
sevimlieyuboglu61 DorukCan 14. Haftaya kadar çok öen li değil beslenmeniz bebek açısından, siz kendiniz için yemeye çalışın inşallah
Fatma2277 DorukCan mide bulantısından dolayı yiyemiyorsan naneli şekeri tavsiye ederim. Benim mide bulantılarıma iyi geliyor. Arada hala daha midem bulaninca yerim