Kızlar bu gün inanılmaz bir mide yanması ekşime ve sabah işe gelirken yolda bir anda ögürtü gelmeye başladı sonra kahvaltı yaptım sonrası malum istifra etmeye başladım yarım saat sonra tekrar mide boş bişeyde çıkmıyor buazlarım tariş oldu artık henüz 6+4 bunların olmamısı için ne yapmam gerek acaba