Her hastaneye göre değişiyor çevremde gördüğüm kadarıyla prosedür. Mesela ben bursadayım jimerde ve dorukta doğum yapacak arkadaşlarım ziyaretçi kabul edildiğini söylediler. Ben hayatta yapacağım nasipse orası etmiyor yani sadece baba, anneanne ve babaannenin görmesine müsade ediliyormuş ama 😊