Kızlar sürekli yazdığım için bazi arkadaşlara illallah dedirtmiş olabilirim😁ama az kaldi yarın büyük gün transfer sonrasi 12. Gün…25 gün acı tatli yaşamış olduğum tüm emeklerim yarin neticesini öğrencem..Çok ama çok streslym sanirim en zor süreci bu süreç..Sizlerden dua istiyorum.Lutfen yarin 2 yil bekleyisimin güzel sonu olsun☺