Sevcandumaan canım benim 9 sene önce oğluma 7 aylık hamileyken PLT düşüklüğünü öğrendik doktorum bu durumu çok onemsedi ve beni hemen bir rapor yazarak kan ünitesi olan araştırma Hastanesi’ne yönlendirdi.dogumum mecburen hemotoloji bölümü olan devlet hastanesinde oldu çünkü ozellerde (acıbadem american hastanesi) gibi aşırı pahalı hastaneler hariç özel hastanelerde bu bölüm yok.oglum 33 haftalık sezeryanla dünyaya geldi doğumda kasigimin üst tarafına kan torbasi (yani diren)takıldı doğumuma hemotoloji doktoruda girdi ameliyatima sonra dirende kanamam vs. takip edildi çok şükür kanamam falan normaldi 3 gün sonra taburcu oldum ve degerlerim normale döndü.tabi oğlum erken doğduğundan 10 gün yoğun bakımda kaldı ciğerleri gelişmediği için.simdi 9 yaşında masallah aslan gibi.benim böyle olmuştu 😉😉