fatoss25 12+2 haftalık hamileyim Salı günü ikili teste girdim sonuçlarım temiz ama gebelik yaşı 11+0 çıktı bu ne demek niye 1 hafta geriden geliyor lütfen yardımcı olun ilk gebeliğim de düşük yaptım o yüzden çok korkuyorum 😞
ikizminikler fatoss25 bazen öyle ya hatalı ölçümdür yada gerçekten öylesir ama iki hafta geriden gelmiyorsa bi mahsur yok bunları kafana takıp streslenme 🌿 sağlıkla büyüsün☘️
Edizinannesii fatoss25 2 hafta önden yada 2 hafta geriden gitmesi normal karşılanıyor canım ilerleyen haftalarda düzelir korkma inşallah
atescan27 fatoss25 korkma cnm 2 haftayı geçmezse sknti yok diye biliyorum bide bebiş çok küçük inşallah hiç birşey olmaz
fatoss25 atescan27 bilmiyorum canım ya ultrason da 12 haftalık görünüyor ikili teste 11 çıktı biraz korkuyorum
Gllpkr fatoss25 geç döllenme olmuş olabilir doktorlar son adet tarihini baz aldıkları için bu değişiyo belli bi aya gelince normalleşiyo doktorun ne dedi peki
-42kzl fatoss25 Allah saglıcakla kucağına almayı nasip etsin bnde haftaya ikili test yaptırcam acaba nasıl oluyor ne yapıyorlar🙄?
fatoss25 -42kzl canım benden sadece kan aldılar 1 tüp bide ultrason da bakıyorlar o kadar 1 gün sonra sa sonuç çıkıyor zaten
Ssmzsh fatoss25 benimde 1 hafta gerideydi başlarda şimdi 24teyim ve haftasını yakaladı büyük ihtimal sizin bebişte yakalayacaktır doktorunuzda sorun görmediyse korkmayın sağlıkla gelsin yavrularımız 🌺
-42kzl fatoss25 teşekkürler inşAllah bende birşey cıkmaz enfeksiyon kapmışım ona dikkat ediyorum ama fitil ve ilaç verdi doktorum enfeksiyon için . Allah saglıcakla kucagınıza almayı nasip etsin banada dua edin 🌺🙏