ftmkbc merhabalar 20 haftalık gebeyim.dün kadın doğum doktorum bebeğin böbreğinde genişleme var takip edicez dedi.bu durumu yaşayanlar varmı? nasıl bir yol izlediniz.teşekkür ederim
Nurtopununannesi ftmkbc Geçmiş olsun inşallah birşey çıkmaz. Benim bebeğiminde sol böbrekte var dedi. Perinatolojiye gönderdi randevu aldım sıramı bekliyorum inşallah hayırlı haberler alırız.
Elmaveannesi ftmkbc benim bebegimde 12. Haftadan bu yana genisleme vardi. Genelde erkek bebeklerde goruluyormus ama benimki kiz. 30 haftalik olduk hala devam ediyor. Haftaya cuma randevumuz var bakalim insallah normale donmustur
Defneada Benim de 21. Haftada birinde genişleme vardı. Korkma dr not alıyor bir dahaki kontrolde tekrar bakıyor. Benimki normale döndü çok şükür 🙏 seninki de normale dönecektir. Bir çok bebekte öyle oluyormuş.