Oglakdorukcum Jdiebsh bilmiyorum ki bazen diyorum oyle oluyor yada başkası geliyor alıyordur takımı bozuyordur
Byzaoz seday93 ben almicam canim dedigin gibi mama sandalyesine en az 1yasinda oturacak o zamana kadar evde yer kaplicak diye düşünüyorum. Her sene geliyor zaten o zamana nasip
Byzaoz seday93 evet benimde ilk gebeligim.cok düşünmüştüm gereklimi diye arastirdim dedigin gibi kullanmak lazim bencede
Jdiebsh Byzaoz kiz ben 3 gundur cekiyorum onun agrisini cok fena oluyo sisti sol tarafima yatamadim 😶😑
Papatya-20 Jdiebsh arkadasım kıyafetleri iyi degil alma dedi herşeyi civilden alıyor kendisi bende hastane cıkısı için gitmek istiyorum
1kiz1anne kizlar reflu yatagi alirken aklinizda bulunsun belden baglama yeri olmasi cok onemliymis diger türlü bebisler kayiyor mus
Papatya-20 Jdiebsh bende hastane çıkışı kaliteli olsa ne olcak hemen büyür cocuk dedim 😂 🤣 uzun süre giyeceği bişey degil ki bende gidip bakıp alcam
muhendisanne1 Safie bi tanıdığınıza falan aldırsanız keşke , eğer isterseniz sizin için bende alabilirim olanları 😇
Safie muhendisanne1 yaa çok teşekkür ederim eşim use biraz geç gidip alacak inşallah Allah razı olsun dusinmenz yeter
Papatya-20 Jdiebsh 2 corap 1 agız bezi Bi takımda zıbın aldım saglıcakla giysin inşallah biz geç gittik yinede herşeyden vardı