Nihall23 canım çok çok gerekli ilk hamileliğim ama baya araştırdım bebekler doğduğunda emdikleri sütü kusuyorlar bazısı çok kusuyor bazısı az buna reflü deniliyor insanlarda olan gibi . Bu yüzden bebeğiniz doğduğunda ilk zamanlarda reflü yatağında yatırmanız yani biraz eğimli bir yatakta yatırmanız gerekiyor . Beşiğin içine normal yatak alın üstüne reflü yatağınıda koyun bu kusma yani reflü sorunı bittiğinde kaldırırsınız ama çok gerekli bi çok tecrübeli annedende okudum :) benim yarın ilk hedefim reflü yatağı ve ana kucağı :)